Til vores Fondsafdeling søger vi pr. 1. marts 2024 en administrativ medarbejder til en nyopslået deltidsstilling.
Du bliver en del af vores fondsteam, hvor vi i et åbent tillidsbaseret miljø hjælper hinanden og sammen løser opgaverne. Vi har til huse i Poul Ankers Gade 2 i dejlige omgivelser med udsigt til Nyboder. Samlet kan du glæde dig til af få 17 nye og dygtige kollegaer.
Der går årligt flere tusinde ansøgninger gennem fondsafdelingen, som skal forbehandles, inden de går videre til fondsbestyrelserne. Blandt dine opgaver vil være at indgå i det løbende samarbejde om udvikling og effektivisering af system og processer i forbindelse med behandling af indkomne ansøgninger til de mange fonde, som afdelingen administrerer. Herudover vil du bl.a. skulle understøtte og servicere fondsbestyrelserne, lave udkast til dagsordener til bestyrelsesmøder, deltage som referent ved møder, være i kontakt med banker vedr. investeringer, diverse offentlige instanser samt revisorer.
Du kan læse mere om fondsafdelingen på vores hjemmeside www.rglaw.dk
Dine kvalifikationer
Uddannelsesmæssigt er der mange indgangsvinkler til denne stilling. Vi forestiller os, at du har en uddannelse på minimum bachelorniveau inden for samfundsvidenskab eller humaniora. Det vil være en fordel, hvis du fra tidligere ansættelse har erfaring med fondsarbejde.
Som person arbejder du struktureret og systematisk. Du følger opgaver til dørs og kan lide at have flere bolde i luften samtidig. Du har forståelse for og motiveres af at kunne give en god service af høj kvalitet. Du er positiv, imødekommende og velformuleret. Vi forestiller os, at du har forståelse for tal og erfaring med afrapportering, og at du naturligvis er fortrolig med digitale løsninger og it generelt.
Har stillingen fanget din interesse, håber vi at modtage din ansøgning, der kan sendes til fondschef Anne Mette Bruun mbr@rglaw.dk
Har du spørgsmål, er du naturligvis også meget velkommen til, inden du sender din ansøgning, at kontakte Anne Mette Bruun på tlf. 53 78 31 67.