Realdania søger i øjeblikket medarbejdere til tre af foreningens afdelinger: Filantropiteamet, formidlingsteamet og foreningssekretariatet.
Til foreningssekretariatet søges en projektleder med speciale i CRM-systemer og dataintegration:
”Foreningen Realdania ønsker at møde og kommunikere med sine p.t. 150.000 medlemmer i forhold til deres individuelle behov og interesser. Det kræver, at man bliver bedre til at binde datalandskabet sammen og udvikle løsninger der uden at gå på kompromis med kvalitet og sikkerhed, kan håndtere individuelle data og stille det til rådighed for interne brugere,” skriver Realdania.
Formidlingsteamets otte medarbejdere søger en kollega, der både har fingeren på pulsen i forhold til sociale medier og som også har kommunikationsstrategiske evner:
”Du skal kunne lægge en skarp kommunikationsstrategi, sætte en dagsorden, forvandle en nyhed til et engagerende post på LinkedIn, rådgive vores kollegaer i filantropiafdelingen om alt fra målgrupper og budskaber til kanalvalg og formidlingsformater - og stable et spændende gå hjem-møde på benene fra start til mål.”
Også i Realdanias filantropiteam er man på jagt efter en ny medarbejder til at fremme sundt, effektivt og bæredygtigt byggeri.
”Du vil blive en del af fagteamet Byggeri og processer, og som projektleder vil du især få ansvar for at udvikle og gennemføre analyser, projekter, initiativer og kampagner, der understøtter vores filantropiske mål om at fremme sundt, effektivt og bæredygtigt byggeri. I samarbejde og gennem netværk med andre parter ønsker vi at bidrage til at skabe en mere effektiv og værdiskabende byggesektor og mere miljørigtige og sunde bygninger som rammen om vores hverdag,” skriver Realdania i stillingsopslaget.
Du kan læse om Realdanias tre ledige stillinger her:
realdania.dk/om-os/ledige-stillinger